γραβιέρα

by

Δύο post σε ένα, σήμερα, δευτέρι μου. Τρωώ ζυμαρικό και μάλλον το τυρί που έριξα μυρίζει κάπως περίεργα, τέρμα τα γαλλικά τυριά, τέρμα τα γαλλικά γενικά:

Α) στο ερώτημα που δεν θέτουν αρκετοί εν έτη 2009 (πασέ ααα γαλλικό πάλι, πιιιπέρι) θα απαντήσω σήμερις καλώντας παράλληλα του υπολοίπους πεντεκαππίστες να μην εφαρμόσουν το ίδιο: αν δεν ήμουν αυτός που είμαι λοιπόν (το ψητό,ψητό ε;) θα΄θελα να είμαι αυτός (τώρα που’μαθα εκείνα που μαθαίνουν τα μωρά HTML ποιος άγιος με χαϊδεύει). Συνεχίζω στο σχολιασμό της παραπάνω δήλωσης ενώ τραγούδι με τίτλο dirt και στίχο πλάγιο τύπου Said do you feel it when you touch me?Said do you feel it when you touch me?There is a fire.Well it’s a fire ;ακούγεται απ’το φθηνό χρυσό ράδιο κορασίδα ηχείο μου :ο κουρετίνιο είναι rock ‘n’ roll και κει σταματώ, ή μάλλον εδώ.
Β) Τα ταξί τελευταία που ο ηλεκτρικός έχει βγει απ΄την πρίζα, περνάνε καλά. Φοβάμαι οτι δεν το’θεσα σωστά ας δοκιμάσω ξανά: στα ταξί τελευταία που ο ηλεκτρικός έχει βγει απ΄την πρίζα, περνάμε καλά. Μπαίνω λοιπόν στην πίσω δεξιά θέση του κίτρινου αγαπημένου, το οποίο κουβαλούσε ήδη ένα γλυκό ξανθό κορίτσι με στόμα δίχως φερμουάρ ή κουμπάκια τύπου lee. Την κοίταξα 3-4 φορές απ΄το καθρέπτη που οδηγούσε κατευθείαν στο φατσάκι της. Τα μάτια μου έλεγαν βούλωσε το ρεε, μα η γλώσσα  χωρίς το απαραίτητο άνοιξε-κλείσε των χειλιών σχημάτιζε λέξεις όπως σ’αγαπώ, πω-πω, ουά και τα λοιπά, παρέα με ουρανίσκο. Σε λίγο ο ντε-κοολ οδηγός με το μουστακί σακάκι, φορτώνει άλλο ένα ξανθό κορίτσι το οποίο ήταν από λιγότερο γαλάζια χώρα της ευρώπης (δεν θα επεκταθώ και σκοπίμως το βάζω σε παρένθεση, έχουμε αναγνώστες κάτι παιδιά χρυσά που θα βάψουν σε καμιά βδομάδα αυγά και δεν θέλω να τους χαλάσω την όρεξη με μειονότητες, μετανάστες είναι κρίμα άδειες μέρες ερχόνται). Πριν κατέβει το κορίτσι και ενώ δεν ήξερα πια σε ποιον δρόμο είχαμε βρεθεί-ύστερα από τα 100 ίσως και άπειρα στενά που διαγράψαμε-η κόρη του οφθαλμού μου έπεσε στο μπλε ταμπελάκι της πολυκατοικίας το οποίο σημείωνε-ναι ναι-οδός Τύχης. Μόλις το κορίτσι κατέβει, μπήκε μια γυναίκα και πριν κατέβω εγω μπήκε μια νέα γυναίκα με κινητό ακουστικά και ωραία μαύρα μάτια και μαλλιά. Το σκορ είναι ότι τις κυριακές έχουν πολυ πέραση τα καμίνια μιας και 3 στις 4 εκεί πήγαιναν. Φτάνει όμως ο πρόλογος, πήρα ταξί για να πάω σ’αυτό. Απ’έξω δεν με περίμενε κανείς, έτσι και εγώ κρύφτηκα πίσω ένα λιμουζίνι-λιμουζινί φορτηγάκι για να τους κρυφτώ-ναι να τους κρυφτώ. Όταν ο Νίκος με την Τίνα έφτασαν, εγώ με εξτραβαγκαντ κίνηση που έδεσε με το περιβάλλον ξεκρύφτηκα και με βηματισμό ασταθή γλύστρησα ως ίδιος τζιν μόριζον μπροστά τους. Δεν είχε σοκολάτα σήμερα για την Τίνα. Ο Νίκος αύριο θα’παιρνε το μηνιαίο ευρώ για τον χορό του γύρω απ΄τα βιβλία. Σε λίγο ήρθε και ο Γιώργος με τις πιο κουλ τιράντες και κοκτεϊλιές στην πειραϊκή. Η παράσταση ξεκίνησε σε λίγο και…………………pok pok pok,ύστερα από 50′ κατεβήκαμε τα σκαλοπάτια σκαλιά ΙΚΑ (εύστοχος ο Νίκος) ή τύπου ΙΚΑ για να μη παρεξηγηθώ, που οδηγούν μέσα στον εκθεσιακό χώρο του Κ44 ή έξω αποδαύτον.Ήμουν μουδιασμένος, το μ’άρεσε έπαιζε σαν bold υπότιτλος κάτω απ΄τα δοντίνια μου, ενώ η μπύρα είχε ήδη σταλεί ώς λέξη στο αυτάκι του μπάρμαν. Σε 2′ την έβαλα στην χέρα μου, σε 2′ 06” στο στόμα μου σε 5′ ήταν στο στομάχι μου καθώς σκέφτηκα τούτο που ξέχασα να σημειώσω τώρα δηλαδή πριν: ρε εσείς εκείνος πίσω ο Βέλτσος δεν ήταν; ναι ήταν
εδώ το blog της ομάδας

6939 163425 το τηλέφωνο κρατήσεων/παίζει το επομενο σκδ και τέρμα

One Response to “γραβιέρα”

  1. Nikos Says:

    Απλά μια παρατήρηση για το “μετανάστες”. Είναι και το “μετανάστες” μια ταυτότητα. Όπως λέει και η φίλη μου η Άννα, οι ταυτότητες μπορεί να γίνουν αφετηρία αντίστασης αλλά και εργαλεία αστυνόμευσης και ελέγχου. Ακριβώς με τα λόγια της ίδιας φίλης “… η κατηγορία μετανάστρια, είναι ίσως η πιο βωβή από όλες. Η ταυτότητα της μετανάστριας, μοιάζει να ταυτίζεται με το απόλυτο θύμα. Συχνά και μόνο η χρήση της λέξης «μετανάστρια» αρκεί για να καταδείξει μία κάποια αόριστη αλλά απόλυτη τραγικότητα….”

Leave a Reply

