19 χρόνια μετά το χέμο

by

Αργοσχολάω άρα για το υπόλοιπο τούτης της μέρας είμαι λέφτερος να φάει και το ψιλολόι μου. χμ τι να κάνω τώρα ζω μόνος, να καθαρίσω το σπίτι, να πλύνω τα ΄πιάτα να γράψω ένα post να μπει σε σκέψεις και καζάν ντι πι άλλος. Ας επιλέξω το τελευταίο μιας και έχω ήδη εισχωρήσει μέσα του. Είμαι στη μέση περίπου και κοιτώ απέναντι που βγαίνει μουσική και άκου τι λέει, ετσι στην τύχη η φράση πω πω πα δεν έχω μυαλό. Περιμένω τηλέφωνο, μα πάντα περιμένω και τώρα 30000 ή 50000 ελληνικά blog κάνουν γιαούρτι το κεφάλι μου με μελένια κουταλάκια. Μου΄ρθε αντίληψη, ναι θα σκεφτώ την επόμενη φορά να έχω θέμα να πιω νερό απ΄τη βρύση ρε παιδί μου, κρύο ζεστό, όλες οι υγρές φωτογραφίες έχουν νόημα όλα τα δροσερά λόγια γκόμενα. Βγάλε μου ζέστη, γράψε μου σακουλάκι στον αέρα. Έίναι πρώτη φορά που το κάνω αλλά θα τολμήσω. Παρατήρησες κάτι;

Leave a Reply

