φαλλοκρατία/μισογυνισμός-Α’ όψη

by

Δύο μήνες,ίσως και λιγότερο,πριν το κάθε κατεργάρης στον πάγκο του και η αηδιαστική φράση που ανάγνωσες πριν το και,αναζητά χώμα να θαφτεί -από ultra τύπους του κέντρου της αθηνόπολης-σε στεγνό περιβάλλον τύπου deutsch.Η καμινάδα δεν καίει,η πισίνα σίγουρα γλυστράει ενώ τα σγουρά μαλλάκια της δίνουν,παίρνουν αλάτι στην και από την κοιλιά μου,αντίστοιχα.Όνειρο παραλίας το σημερινό και το πουά κομοδίνο μου,ξεχνάει μια για πάντα τον βερμπαλισμό ή την γραφικότητα αν θες:
κανονίσαμε τις άδειες και ε ε ε ε ε δεν κοροϊδεύουμε,έχουμε κλείσει ξενοδοχείο με τόσα αστέρια όσα είναι τα ε στην αρχή της πρότασης.Μπα εμείς κάνουμε ελεύθερο με τον ανδρέα χρόνια τώρα χωρίς κάλτσες ρε μαλάκα ε ε ναι ελεύθεροι.Κοίτα εγώ είμαι φοιτήτρια,ακομά έχω εξεταστική,όταν τελειώσει με το καλό θα ξεκρεμάσω το κουρασμένο αρχικαναρίνι απ’το προσομοιωμένο καμαρίνι μου,θα πιω ένα κοκτέηλ στο μπλου floral και βουυυρρρ μπλουμ για βαρκελώνη φίλε,είναι erasmus εκεί η τζόρτζια με την ματίνα.Χμμμ φέτος λέω να πάω χωριό,ο αργύρης πήρε καινούργια μηχανή οπότε θα πάμε και καμιά εκδρομή γύρω για μπανάκι,ήρεμα μωρέ ηρεμία.
Στο σαδισμό ένα κυρίαρχο σημείο το οποίο κόβει ανάσες είναι η αποστροφή του υποκειμένου.
Στα λευκά στενά,δημιουργεί γκρίζες σκηνές,ενώ λειτουργούν ήδη μαύρα μεσάνυχτα σ’ολο το μήκος.*

*μήκος πρέκης απ΄το βιβλίο ”συστηματικά” εκδόσεις λούφτ αέν 1996

Leave a Reply

