πως πήγε χθες η μέρα για τους καπνιστάς?

by

Και πάω που λέτε μια ωραία πρωία χτές 11 το βραδάκι, απο του Κωστάρα τη μπουτίκ κρέατος,(.. το χει κάνει κούκλα το μαγαζί, μετά την ανακαίνιση.. ούτε ο Μπάμπης ο Βωβός να έβαζε το χέρι του… Πολύ καθώς πρέπει μαγαζί).. Έρχεται το γκαρσόνι,.. Δε μου γέμιζε το μάτι.. Κάτι μου θύμιζε.. Πρέπει να δούλευε στο Βάρσο, στη Κηφησά το 86′ που είχα το ταξί, και πήγαινα για προφιτερόλ και μπιχλιμπιδάτα παγωτά με το τούτο απο πάνω.. Πολύ ανεβασμένα πράματα..
Φέρε, του λέω 2 μερίδες γύρο, 4 αλάδωτες (γιατί κάνομε και δίαιτα), 17 καλαμάκια σκέτα, και 2 χωριάτικες, η μία με φέτα και η άλλη με χωρις.., 4 πράσινες, κι ένα τζώνυ σε κολωνάτο για τη χώνεψη… και 2 οδοντογλυφίδες των 100, να πάρω και το ένα για το σπίτι ρε παιδί μου!
Έπεσα με τα μούτρα που λέτε.. πλακώθηκα, ντερλίκωσα.. που να με βλέπατε να με καμαρώνατε,.. Κατέβασα και τις πράσινεςς κλααααατς… αποθέωσις.. πολύ χάι ο Ταρζάν δικέ μου..
Βγάζω και τα cortina τα ultra τα extra τα lightsss γιατί με τα βαριά είχε κιτρινίσει το δάχτυχο ρε παιδί μου, και λεω δέν πάει άλλο Ταρζαν.. Κάνω ν’ανάψω.. κλααααατς.. και ξάφνου.. ήρθε η δευτέρα παρουσία! λέει μια φωνή.. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΊΤΕ ΚΥΡΙΕ ΑΛΛΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ… ΤΡΡΡΕΛΕΘΗΚΑ!!! ΣΠΥΡΙΑΣΑ! ΛΕΩ.. δεν μπορει Ταρζάν, θ’ακούς φωνές.. ιδέα σου είναι.. έχεις φάει πολυ..
Πάω ν’άνάψω και ξανακούγεται η ίδια φωνή! Γυρίζω απότομα και βέπω αυτό το βλάχο απ το Βάρσο να μου λέει τα ίδια. ΑΡΡΡΩΣΤΗΣΑ! ΙΣΣΣΣΣΑ ΜΩΡΗ ΧΧΑΜΟΥΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΕ ΚΑΠΝΙΖΟΜΕ , ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΤΑ ΜΠΕΤΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!
Πιάσε ,του λέω και το τασάκι μη το σφραγίσω το μαγαζί! Μα… μου λέει, είναι νόμος απ την Ευρωπαϊκή Ένωση, απο σήμερα απαγορεύεται παντού.. ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ! ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ CORTINA.. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ ΘΥΛΗΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΟΝ ΤΑΡΖΑΝ!.. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΓΩ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ???!!! κι εκεί που πάω να ετοιμάσω τα χαρτιά του για τον ΟΑΕΔ, τον ΈΣΩΣΕ ο έρωτας… στο απέναντι.., 2 μάτια με καρφάνανε σα ταβανόπροκες!μ’ εγδυσε με τα μάτια… Κυρία με τα όλα της.. πολύ καθως πρέπει, όχι σαν αυτες τις χαμούρες που κυκλοφορούν συνήθως… αληθινή κυρία.. λεω, Ταρζάν η κυρία τρέφει αισθήματα για το μαρτύριο που σου συμβαίνει… πλησίασε την.. και δε θα χάσεις.. τσααααακ… πλησιάζω… κάθομαι…. και σε 15 λεπτα η κυρία έβλεπε τα γύψινα ανάποδα!.. ήρθε και βόγκηξε η κυρία.. ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ,.. ΠΑΘΟΣ,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΙ! Oύτε ο Γιαννάκης( ο Πάριος) δεν έχει τραγουδίσει τετοια αγάπη.. Δέν μπορω, μου λεει Ταρζάν μακρια σου ούτε λεπτο, μ’ έχεις κάνει κομμάτια, μαζεψέ με.. θέλω να μείνω για πάντα κοντά σου! Ίσα μωρή χάμουρα της λέω.. μη λές τετοιες κουβέντες, μέλωσε το είναι μου.. δεν κάνω εγώ για τέτοια, είμαι ζημιάρης..
Και πάει λέγοντας…
Καλός ο νέος νόμος.. δε λέω… Αλλα δεν πάει σε μας τους χάι ρε παιδι μου!.. δεν πάει ρε παιδάκι μου.!!..

7 Responses to “πως πήγε χθες η μέρα για τους καπνιστάς?”

  1. Herr Hum Says:

    Sevasmos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. melanine Says:

    axaaxxaa! tha gyriso kai tha valo pali thn kaseta sto stereo!

  3. tidol Says:

    Dwse Johnie sto lao me stroggulo pagaki. Seminariako to post sou!

  4. gogo Says:

    Φανταζομαι απλά χιουμοριστικό το κείμενο γιατί διαφορετικά θα είναι έκπληξη!

  5. thanos Says:

    trelathika!! vgika afisa dike mou!!!

  6. kayadesigner Says:

    Ωραία ξηγήθηκες κύριος!!!

  7. murplejane Says:

    πολυ τσιτα ο ταρζαν. πολυ τσιτα!

    τα σεβη μου…

Leave a Reply

