αποθήκευση ως πληρότητα-εντοπιότητα

by

Κάτι που αυθόρμητα βγαίνει είναι σεξιστικό.Παρατηρώντας όμως μόνο τη βροχή ή τα περιστέρια που κρύβονται,η στύση ανακαλεί,κρύβεται σε αόρατο γουνάκι και εμφανίζει το αιώνιο εγγόνι ή πατέρα της,ως μπροστάρη μιας αισθητικής τύπου τώρα θα σε δέσω στο τετραήρεμο μου,βάση μιας οικονομικοαπλουστευτικής λογικής:

ΤΕΤΑΡΤΗ 23/6/2010

σε κάθε τρίτη γυμνασίου είχα δηλαδή είχες την ιδέα ύστερα απ’την κακρόαση .Ο πάπα ή η μάραμάμα,σου έδινε χρήματα για ανεξίτηλο,το μπλουζάκι ήταν λευκό το άρπαζες απ’τα άπλυτα ,το σχέδιο δίκο στους.Μετά από όποιο πλύσιμο το ξαναπέρναγες ένα χέρι,μέχρι να ανακαλύψεις την χλωρίνη και τέλος τα κορίτσια.

ο jello biafra σήμερα με 20 ευρω
(μέση)

ΠΕΜΠΤΗ 24/6/2010

η καλύτερη εποχή να ακούσεις και να ασχοληθείς με κάθε παρακλάδι του metal είναι όταν τα λεφτά σου είναι περισσότερα απ’τα μαλλιά (γάμα τις ρίμες στυλ: σου).Αυτός ο αγωγός που στηρίζω δεν έχει πηγή κάθε καζαντζίδη του ελληνικού metal και ύφους —-ο οποίος θα σου πει φυσικά το ανάποδο με γαρνιτούρα εφηβεία και λοιπές μικροασθένειες που κάνουν τα 30 ή 40 να φαίνονται σαν πνευμονία μπροστά σε λόξυγγα—-αλλά την βαθιά ευτυχία και προηγουμένως ολοκλήρωση που σου προσφέρει τούτη η μουσική αρκεί το προφυλακτικό να είναι τρύπιο και το πρόσωπο αγαπημένο ή αγάπη.
οι metallica,megadeth,slayer,anthrax,Stone Sour,Bullet For My Valentine,Suicidal Angels αύριο στην μαλακάσα με 85 ευρώ
(τσέπη)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ & ΣΑΒΒΑΤΟ 25-26/6/2010

Η αλήθεια είναι οτι όταν γράφεις για φίλους σου και πόσο ωραία πράγματα διοργανώνουν και παράλληλα τα προτείνεις ράβοντας τα στο τετραήρεμο σου,φαίνεσαι τουλάχιστον γλυκερός,αρκετά εξυπνάδας με τάση γλειφιτζούρας και σχεδόν τηλεθεατής.Για να μη φανούν όλα αυτά παρά μονάχα τα κόμπλεξ μου, έκανα ένα copy paste,το οποίο θα σας βγάλει το μάτι και εύχομαι το αυτί μετά τις επόμενες τρεις γραμμούλες και το κενάκι.
ΤΟΤ 1.0 festival στην knot gallery μεθαύριο και αντίμεθαύριο με 8 ευρώ κάθε μέρα
(σχέση)

TOT 1.0
Διήμερο φεστιβάλ με άξονα την αυτοσχεδιαστική μουσική.

25.06.2010, 20:00, 8 Euro

FERRAN FAGES, DANAE STEFANOU,

DIMITRA LAZARIDOU CHATZIGOGA //

GRUNDIK KASYANSKY, SYRRACUSE TRIO //

NN+ //

26.06.2010, 20:00, 8 Euro
GRUNDIK KASYANSKY, FERRAN FAGES //

ILAN MANOUACH, GEORGE AXIOTIS //

NIKOS VELIOTIS //

FERRAN FAGES //
Ο Ferran Fages είναι ένας από τους πιο δραστήριους αλλά και όχι εύκολα κατηγοριοποιήσιμους μουσικούς στην σύγχρονη ευρωπαϊκή αυτοσχεδιαστική σκηνή, με πολύχρονη παρουσία, τόσο σε επίπεδο συναυλιών/φεστιβάλ, όσο και σε επίπεδο κυκλοφοριών. Τα βασικά όργανα που χρησιμοποιεί είναι η κιθάρα, το ακουστικό πικάπ και τα ηλεκτρονικά, ενώ η μουσική του έχει πρόσφατα χαρακτηριστεί ως ‘μέλι στην κόψη του ξυραφιού’ επειδή συνδυάζει από τη μία θόρυβο που αποπροσανατολίζει και από την άλλη ευαίσθητο και καθαρό παίξιμο. Ήταν μέλος της κολλεκτίβας αυτοσχεδιασμού IBA col·lectiu d’improvisació από το 1999 μέχρι το 2006. Ως αυτοσχεδιαστής έχει παίξει με πολλούς μουσικούς από το 1998 μέχρι σήμερα. Συνεργάζεται με τη Δήμητρα Λαζαρίδου-Χατζηγώγα ως ντούο ap’strophe από το 2006. Για την πρώτη εμφάνιση του Fages στην Αθήνα θα παίξουν για πρώτη φορά ως τρίο πιάνο/ zither / electronics με τη Δανάη Στεφάνου (πιάνο), με την οποία η Δήμητρα Λαζαρίδου- Χατζηγώγα έχει ένα ντούο από το 2009. Το τρίο θα διερευνήσει το ηλεκτρακουστικό φάσμα, όπου η διευρυμένη ηχητική χροιά των δύο ακουστικών οργάνων (με ή χωρίς προετοιμασίες) θα συνδυαστεί με τις πλούσιες υφές των ηλεκτρονικών, που βασίζονται κυρίως σε ενισχυμένους cracked ήχους από διάφορες φορητές συσκευές.
http://www.ferranfages.net

GRUNDIK KASYANSKY //
Ο Grundik Kasyansky, καλλιτέχνης με έδρα το Λονδίνο, δραστηριοποιείται στο χώρο της πειραματικής αυτοσχεδιαστικής μουσικής καθώς και με το ηχητικό κολάζ, το live installation και το sound design για χορό, θέατρο και φιλμ.
http://grundik.tumblr.com/
http://www.myspace.com/grundikkasyansky

ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΧΑΤΖΗΓΩΓΑ //
Η Δήμητρα Λαζαρίδου-Χατζηγώγα ζει στην Αθήνα, μετά από πολύχρονη διαμονή στη Βαρκελώνη, όπου ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή στη γλωσσολογία. Από το 2006 ξεκίνησε να παίζει zither, το οποίο αντιμετωπίζει σαν το εσωτερικό ενός πιάνου, επεκτείνοντας τις ηχητικές του δυνατότητες και προετοιμάζοντας τις χορδές του κάνοντας χρήση διαφόρων αντικειμένων αποσπασμένων από την συνηθισμένη τους χρήση, αλλά και ηλεκτρονικών μέσων όπως το ebow. Την ενδιαφέρει ιδιαίτερα η συνάρθρωση ακουστικών και ηλεκτρονικών ήχων πάνω στο σώμα αντήχησης ενός οργάνου. Συνεργάζεται σταθερά από το 2006 με τον Ferran Fages, με τον οποίο ως ap’strophe κυκλοφόρησαν το 2009 το ‘objects sense objectes’ στην etude records και το ‘corgroc’ στην another timbre το 2010. Έχει δώσει συναυλίες με τους Ferran Fages, Ruth Barberán, Alfredo Costa Monteiro, Ivan Palacký, Birgit Ulher και Christine Sehnaoui. Έχει συνεργαστεί με τον Felipe Araya Muñoz (cdr ‘paisatges’ στην kukuruku recordings) και με την χορεύτρια-χορογράφο Constanza Brncic στο πρότζεκτ Entra_ser Mirada.
http://www.apstrophe.net

ILAN MANOUACH //
Ο Ilan Manouach είναι σαξοφωνίστας.
http://www.ilanmanouach.com
http://www.myspace.com/ilanmanouach

ΔΑΝΑΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ //
Η Δανάη Στεφάνου σπούδασε πιάνο και μουσικολογία στην Αγγλία, και άρχισε ν’ασχολείται ενεργά με τον αυτοσχεδιασμό το 2005, έχοντας πρώτα εξειδικευτεί σε κλασικό σολιστικό ρεπερτόριο και σε ανοιχτές συνθέσεις του 20ού αιώνα (Cage, Feldman, Cardew κ.α.). Είναι μέλος του ντούο Acte Vide (το οποίο φιλοξενεί εβδομαδιαίο εργαστήρι ελεύθερου αυτοσχεδιασμού στη Κnot Gallery), και των αυτοσχεδιαστικών σχημάτων 6daEXIt, Seul a 3 και La Situation Conga. Από το 2007 είναι Λέκτορας στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., όπου διδάσκει σύγχρονη και πειραματική μουσική, φιλοσοφία και αισθητική.
http://acte-vide.blogspot.com
http://www.myspace.com/actevide

ΝΙΚΟΣ ΒΕΛΙΩΤΗΣ //
Μετά από μια σύντομη ανάμειξη με την Αθηναϊκή ποπ/ηλεκτρονική σκηνή στα τέλη της δεκαετίας του 80, ο Νίκος Βελιώτης αφοσιώθηκε στον πειραματικό χώρο (με τον ήχο, δουλεύοντας κυρίως με τσέλο, καθώς και με βίντεο). Από τα τέλη της δεκαετίας του 90 ο Βελιώτης έχει επεκτείνει τα όρια του ήχου και της εικόνας χρησιμοποιώντας ανορθόδοξες τεχνικές στο τσέλο, κυμαινόμενους μακρόσυρτους παρατεταμένους ήχους ή σιωπές και πολυστρωματικά αφηρημένα visuals, επικαλύψεις ψηφιακού trash και άλλου ψηφιακού
υλικού.
http://www.nikosveliotis.com
http://www.myspace.com/nikosveliotis

SYRRACUSE TRIO //
Οι Syrracuse Trio, Μιχάλης Κυρατσούς (bass, preparations), Δημήτρης Παπαδάτος (oscillators, feedback), Γιάννης Κοτσώνης (electronics) λειτουργούν αυτοσχεδιαστικά και χρησιμοποιούν σαν πρώτη ύλη το θόρυβο και τις διακυμάνσεις του. Για τις ανάγκες του Tot 1.0 θα εμφανιστούν ως κουαρτέτο με τη συμμετοχή του Grundik Kasyansky (electronics).
http://www.myspace.com/sisteroverdrive
http://kulttofthesilent.blogspot.com
http://acte-vide.blogspot.com/

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΞΙΩΤΗΣ //
Ζει στην Αθήνα και ασχολείται με τον ήχο από το 2001. Παίζει σε διάφορα μουσικά σχήματα όπως οι Free Piece of Tape, Bruised Lee, Μπλάκ Εν Ντέκερ, Aktion Direkt κ.ά. Έχει συνεργαστεί σε παραστάσεις θεάτρου, χορού και πολυμέσων. Ασχολείται παράλληλα με τη γραφιστική και την εικονογράφηση καθώς και με πειραματικές μορφές εικόνας όπως live visuals και εικαστικές παρεμβάσεις μέσα στην πόλη. Δουλεύει πάνω στη στιγμιαία σύνθεση, χτίζοντας ηχητικά συμβάντα μέσα από ιδιοκατασκευές οργάνων ή ανορθόδοξες συνδεσμολογίες τις οποίες επεξεργάζεται σε πραγματικό χρόνο. Οι συνθέσεις που προκύπτουν κυμαίνονται από πολυεπίπεδα ηχοτοπία ελεύθερης μορφής και αλλόκοτους ρυθμούς έως drones και θορυβώδη ηχητικά κολάζ.
http://freepieceoftape.blogspot.com

NN+ //
absurd (turntables) vs a strange attractor (turntables)
http://blog.noise-below.org

One Response to “αποθήκευση ως πληρότητα-εντοπιότητα”

  1. tarzan Says:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: