ταυτόπιτα

by

Περπατάει,δείχνει οτι περπατάει πάνω μου,οι ώμοι που διαθέτω είναι γεροί,ταυτόχρονα γλυστράει στο πανταλόνι  δηλαδή πηδάει στο μυαλό αφορίζοντας οτιδήποτε έχει να κάνει με φιλία ή χείλια.Τα επόμενα λεπτά οι προτάσεις ενσωματώνονται με βροχή-ροή, ενώ οι αποστάσεις έχουν αριθμητή θέλω να σώσω την σχέση μου και παρανομαστή μονάδα.Η σκακιέρα ήδη συζητά την επόμενη κίνηση αν και η μόνη εξωτερική αντίδραση της μπορεί να είναι σεισμός ή αστυνομικός στυλ ματ που τη γυρνά τούμπα σώζοντας ως χούφτα τη βασίλισσα και κάθε πιόνι με απαλή αίσθηση στο στόμα.Ο χρόνος μέχρι τώρα διαρκούσε όσο η στιγμή,μετά το γεγονός το οποίο ήρθε τώρα και θα αναλυθεί μετά, κάπως καθυστερεί,ρίχνει πέλμα στα δόντια,δόντια στο πέλμα, βουρτσίζοντας εμπειρίες-τρυπώντας με κάθε βήμα το παρκέ,αντίστοιχα.Μου λέει κοιμήθηκα και ξύπνησα στην αγκαλιά σου,το δέχομαι αντιστρέφω το αγνό,κλείνω σε κάθε επόμενη πρόταση,δίνω μια αίσθηση εφορίας άρα συναδελφικά αποχαιρετώ με  μηχάνακι,στο δρόμο τραγουδάω σε πρώτο πρόσωπο,τα μυγάκια στα μάτια μου,τα μυγάκια στη γλώσσα μου ,τα μυγάκια στη μύτη μου,τα μυγάκια στα μαλλιά μου,τα μυγάκια στο πανταλόνι μου,τα μυγάκια στο μυαλό.Αντιπαρέρχομαι τον κύκλο,την αρχή που μοιάζει τέλος,το ανάποδο που φυσιολογικά τρίβεται πάνω μου και κλειδώνει ανευ στύσης,φθάνω στο μπαλκόνι,κόβω την σαλάτα μου,δεν είναι φαγητό η σαλάτα μου,δεν είναι η σαλάτα φαγητό.Όταν ξαπλώνω,η τηλεόραση δεν έχει εφευρεθεί,τα κείμενα έχουν γίνει αστυσύστημα και νεοαντιδρώ για να αντιδρώ όπως αντιδρούσα,διότι όταν αντιδράς παίρνεις το κάτι σαν λέξη,το σεξ σαν σχέση,το χαμόγελο σαν αντίδραση.

Leave a Reply

